Joint Support | Performance | 5420324940991

Joint Support bevat glucosamine, chondroïtine en MSM, wat ook in erg kleine hoeveelheden terug te vinden is in je kraakbeen. Beide natuurlijke bestanddelen helpen pas na enkele weken en zijn dus niet geschikt om snel pijn te behandelen. Het is belangrijk Joint Support preventief te nemen.

• Ondersteuning voor jouw gewrichten
  • Preventief gebruik
  • Bevat glucosamine
  • Bevat chondroïtine
  • Helpt kraakbeen in stand te houden

Heb jij wel eens gewrichtspijn?
Als sporter krijg je wel eens te kampen met gewrichtspijnen. Door herhaaldelijk te trainen worden steeds dezelfde gewrichten belast. Kraakbeen wordt afgebroken en leidt uiteindelijk tot pijn. Ook door het ouder worden komt er slijtage op je gewrichten wat tot heel wat ongemakken kan zorgen.
Glucosamine is een bouwstof van kraakbeen en bindweefsel en wordt gebruikt voor het onderhoud van gewrichten en pezen. Het stimuleert de productie van glycosaminoglycanen in het lichaam, een stof die voor stevigheid en soepelheid van de gewrichten zorgt.
Chondroïtine  is een bestandsdeel in weefsels met hoog collageengehalte in o.a. botten, kraakbeen, bindweefsel, pezen, huid en bloedvaten. Het draagt bij aan gezonde, soepele gewrichten en helpt om klachten van gewrichtsslijtage (artrose, osteoartritis) in o.a. rug, nek, knie, heup, vingers en kaakgewricht tegen te gaan. Chondroïtine heeft een positieve invloed op de gewrichten (helpt kraakbeenafbraak tegen te gaan en stimuleert de aanmaak van kraakbeen en betere gewrichtssmering) en heeft een pijnstillende en ontstekingsremmende werking.

Prijs: 15.90 (klik hier voor meer informatie)

Dit vind je misschien ook leuk...